lunedì 18 luglio 2011

H & M and Donatella Versace

Who would have thought it? Well yes, but Donatella Versace has decided to extend its brand to a wider audience, working with famous fashion chain H & M. 
The designer announced, even to be excited with this new collaboration ... so much so that his last show has decided to wear a dress made for H & M. Sheath dress in black leather with golden studs. (Fantastico!) 
From November 17 in selected stores you can buy this wonderful collection. Please note, however, is not so simple. Exactly two years ago in November, Jimmy Choo worked with H & M and I decided that I did not want to miss a lovely pair of black dancers, with studs, designed precisely for the collection. The moral? I arrived at H & M store on Corso Vittorio Emanuele in Milan, the collection day beginning in the afternoon, a gentle clerk, told me it was sold out by 10 hours of the morning. 
So if you want my advice, you are early risers on November 17 and not go later than 6 o'clock in the morning, in front of the store. There are others like me crazy, like you, in a row. In the meantime the staff will distribute a pass for the purchase of ONE, and I say ONE piece of the collection. The passes are at most 250 in total (so I remember from last November for "Lanvin for H & M"). 
I am very excited about this new collaboration. Thanks to the collaboration between H & M and most recognized names in the fashion world, it is possible to embrace a bigger audience. The leaders created by Donatella Versace and H & M will be sexy, glamorous and very rock. There are dresses with prints famous, typical of the Versace brand, embellished with drawings, studs and nothing short of fabulous reasons. The line also extends to the men, and even for clothing in the house.



Chi l'avrebbe mai detto? Ebbene sì, anche Donatella Versace ha deciso di estendere il suo brand ad un pubblico più vasto, collaborando con la famosissima catena di moda H & M.
La stilista ha annunciato, addirittura, di essere eccitata a questa nuova collaborazione...tanto che, alla sua ultima sfilata ha deciso di indossare un abito realizzato per H & M. Tubino in pelle nera, con borchie dorate. (Fantastico!)
Dal 17 novembre negli store selezionati si potrà acquistare questa splendida collezione. Attenzione però, non è così semplice. Esattamente nel novembre di due anni fa, Jimmy Choo collaborò con H & M e io decisi che non volevo perdermi un delizioso paio di ballerine nere, con borchie, realizzato appunto per la collezione. Le morale? Arrivai nello store H & M di Corso Vittorio Emanuele a Milano, il giorno stesso dell'inizio collezione nel pomeriggio e, un gentil commesso, mi disse che era tutto esaurito dalle ore 10 della mattina stessa.
Quindi se volete un consiglio, siate mattiniere il 17 novembre e non recatevi più tardi delle ore 6 di mattina, davanti all'ingresso dello store. Lì trovete altre pazze come me, come voi, in fila. Nell'attesa che il personale addetto vi distribuisca un pass per l'acquisto di UNO, e dico UNO SOLO pezzo della collezione. I pass sono al massimo 250 in totale (così ricordo dallo scorso novembre per "Lanvin for H & M").
Sono molto entusiasta di questa nuova collaborazione. Grazie alle collaborazioni tra H & M e i nomi più noti del mondo della moda, è possibile abbracciare un'utenza maggiore. I capi creati da Donatella Versace e H & M saranno sexy, glamour e molto rock. Ci saranno abiti con stampe famose, tipiche del marchio Versace, impreziosite da disegni, borchie e motivi a dir poco favolosi. La linea si estende anche in campo maschile, e anche per l'abbigliamento della casa.

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